Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zařízení pro interakci v rozšířené realitě
Pavlenko, Peter ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá interaktívnou rozšírenou realitou. Jej cieľom je navrhnúť,vytvoriť a otestovať zariadenie, ktoré umožní interakciu užívateľa s rozšírenou realitou.Najprv rozoberá rozšírenú realitu, zariadenia na jej zobrazovanie a potrebné kalibračnémetódy. Potom, na základe nadobudnutých poznatkov, ukazuje návrh a stavbu niekoľkýchprototypov takéhoto zariadenia. Na konci sa venuje experimentom na overenie správnostinávrhu.
Rozšířená realita pro platformu Android
Lžičař, Radek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o mobilní platformě Google Android, rozšířené realitě a knihovně ARToolKit. V rámci práce byla navržena a implementována aplikace demonstrující rozšířenou realitu na platformě Google Android.
Návrh bytu pomocí rozšířené reality
Tuška, David ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím rozšířené reality pro návrh dispozic bytu. Cílem práce je vytvořit systém, který na základě vodících značek umístěných na stěnách bytu zjistí pozici uživatele v modelu bytu. Pozici uživatele poté použije k ovládání kamery ve 3D modelovacím programu Google SketchUp. Systém je složen ze serverové a klientské části. Serverová část systému zpracovává vstupní video, ve kterém detekuje vodící značky a pomocí nadetekovaných značek vypočítává pozici uživatele. Klientská část systému je reprezentována zásuvným modulem (pluginem) pro 3D modelovací program Google SketchUp. Klient se serverové části dotazuje na pozici uživatele v modelu bytu a následně podle této pozice nastavuje kameru v programu Google SketchUp. Dále se klient dotazuje na jednotlivé snímky z videa, které zobrazuje na pozadí Google SketchUp a tím vytváří obraz reálné scény rozšířené o virtuální objekty.
Rozšířené uživatelské rozhraní
Vladík, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat Rozšířené uživatelské rozhraní, které bude využívat systému kamera-projektor. Součástí je i knihovna funkcí pro poloautomatickou kalibraci kamery a celého systému. Bylo navrhnuto rozhraní pro ovládání widgetů pomocí značek. Na pracovní ploše (stůl, případně stěna nebo tabule) jsou rozmístěny různé značky. Kamera tyto značky snímá ve videosekvenci. Ze snímků se určí pozice značky v prostoru. Widgety jsou promítány na tuto pracovní plochu ke značkám. Se značkami může uživatel libovolně hýbat a widgety se budou hýbat se značkami.
Rozšířená realita pro ARTable s See-through brýlemi
Adam, Róbert ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca bola vytvorená počas môjho štúdia na fakulte informačných technológií Vysokého učení technického v Brne. Práca sa zaoberá rozšírenou realitou, vývojovým prostredím Unity a systémom ARTable. V teoretickej časti je obsiahnutá literatúra z oblasti histórie a použiteľnosti rozšírenej reality. Ďalej čo je to rozšírená realita a na akom princípe pracuje snímanie okolitého sveta. V praktickej časti sa práca zameriava na integráciu okuliarov Vuzix do Unity. Aplikácia dokáže na základe informácií poskytnutých od ARTable vykresliť do okuliarov rôzne údaje o objektoch nachádzajúcich sa na stole. Práca zahrňuje návrh riešenia a spôsob implementácie aplikácie. Na záver práca zahrňuje testovanie aplikácie a výsledok práce.
Rozšířená realita pro ARTable s See-through brýlemi
Adam, Róbert ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca bola vytvorená počas môjho štúdia na fakulte informačných technológií Vysokého učení technického v Brne. Práca sa zaoberá rozšírenou realitou, vývojovým prostredím Unity a systémom ARTable. V teoretickej časti je obsiahnutá literatúra z oblasti histórie a použiteľnosti rozšírenej reality. Ďalej čo je to rozšírená realita a na akom princípe pracuje snímanie okolitého sveta. V praktickej časti sa práca zameriava na integráciu okuliarov Vuzix do Unity. Aplikácia dokáže na základe informácií poskytnutých od ARTable vykresliť do okuliarov rôzne údaje o objektoch nachádzajúcich sa na stole. Práca zahrňuje návrh riešenia a spôsob implementácie aplikácie. Na záver práca zahrňuje testovanie aplikácie a výsledok práce.
Zařízení pro interakci v rozšířené realitě
Pavlenko, Peter ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá interaktívnou rozšírenou realitou. Jej cieľom je navrhnúť,vytvoriť a otestovať zariadenie, ktoré umožní interakciu užívateľa s rozšírenou realitou.Najprv rozoberá rozšírenú realitu, zariadenia na jej zobrazovanie a potrebné kalibračnémetódy. Potom, na základe nadobudnutých poznatkov, ukazuje návrh a stavbu niekoľkýchprototypov takéhoto zariadenia. Na konci sa venuje experimentom na overenie správnostinávrhu.
Rozšířené uživatelské rozhraní
Vladík, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat Rozšířené uživatelské rozhraní, které bude využívat systému kamera-projektor. Součástí je i knihovna funkcí pro poloautomatickou kalibraci kamery a celého systému. Bylo navrhnuto rozhraní pro ovládání widgetů pomocí značek. Na pracovní ploše (stůl, případně stěna nebo tabule) jsou rozmístěny různé značky. Kamera tyto značky snímá ve videosekvenci. Ze snímků se určí pozice značky v prostoru. Widgety jsou promítány na tuto pracovní plochu ke značkám. Se značkami může uživatel libovolně hýbat a widgety se budou hýbat se značkami.
Návrh bytu pomocí rozšířené reality
Tuška, David ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím rozšířené reality pro návrh dispozic bytu. Cílem práce je vytvořit systém, který na základě vodících značek umístěných na stěnách bytu zjistí pozici uživatele v modelu bytu. Pozici uživatele poté použije k ovládání kamery ve 3D modelovacím programu Google SketchUp. Systém je složen ze serverové a klientské části. Serverová část systému zpracovává vstupní video, ve kterém detekuje vodící značky a pomocí nadetekovaných značek vypočítává pozici uživatele. Klientská část systému je reprezentována zásuvným modulem (pluginem) pro 3D modelovací program Google SketchUp. Klient se serverové části dotazuje na pozici uživatele v modelu bytu a následně podle této pozice nastavuje kameru v programu Google SketchUp. Dále se klient dotazuje na jednotlivé snímky z videa, které zobrazuje na pozadí Google SketchUp a tím vytváří obraz reálné scény rozšířené o virtuální objekty.
Rozšířená realita pro platformu Android
Lžičař, Radek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o mobilní platformě Google Android, rozšířené realitě a knihovně ARToolKit. V rámci práce byla navržena a implementována aplikace demonstrující rozšířenou realitu na platformě Google Android.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.